Kontakty
Pavel Halama - Panský dům

Nám. T.G.M. 320
583 01 Chotěboř

tel. +420 569 624 229 (objednávky jídel, rezervace)

 

provozní provozni@panskydum.cz
provozní 774900900
REZERVACE 569 624 229

www.panskydum.cz

Fakturační adresa

Česká restaurační s.r.o.

Sázavská 914/8

120 00 Praha 2, Vinohrady

IČ: 071 95 737

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zasilatelská adresa

Kancelář asistentky
Nám. T.G.Masaryka 320
583 01 Chotěboř

Restaurace, Rytířská vinárna, Moravský sklípek, Zahradní restaurace
Otevírací doba
Pondělí - čtvrtek 10-22
Pátek 10-24
Sobota 11-24
Neděle 11-22

Tančírna bar 1.patro

Otevírací doba
Pondělí, úterý POUZE NA OBJEDNÁVKU
Středa, čtvrtek POUZE NA OBJEDNÁVKU
Pátek POUZE NA OBJEDNÁVKU
Sobora POUZE NA OBJEDNÁVKU
Neděle POUZE NA OBJEDNÁVKU
Panský dům je ideálně dostupný pro pěší i motorizované návštěvníky. Motoristé mohou využít parkování vozidel na náměstí T.G.M.


Parkování je zpoplatněno ve všední dny od 7 do 18 hodin a v sobotu od 7 do 12 hodin. Mimo uvedenou dobu je parkování bez poplatku. Poplatek je za první hodinu 2 Kč,
každá další hodina je za 10 Kč. POZOR nově jsou instalovány dopravní
značky.


Parkoviště - parkovací hodiny, zde platí nutnost použít terčík parkovacích hodin (nouzově postačí napsat na papírek umístěný za okno čas příjezdu) s označením času příjezdu. Maximální doba stání na těchto místech je 30 minut, platí od 7 do 18 hodin.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Podmínky akceptace zákaznických-věrnostních karet PD a vánočních karet s kreditem  platné od 1.12.2017-do odvolání. 

Aktuální výše slevy je 10% na jídlo a 10% na nápoje. (výjma poledních hotových jídel a  čepovaných piv)

Slevu nelze uplatnit při poruše pokladny, čtečky karet nebo výpadku proudu a to ani zpětně. Karty je nepřenosná. Aktuální výše slevy se může nepravidelně měnit. Podmínky jsou vždy zveřejněny zde na webu nebo přímo u pokladny. Zákaznickou kartu je nutné předložit obsluze u pokladny ještě před vytištěním účtu. Slevu nelze uplatnit zpětně. Sleva platí pro max 6 osob (při akcich od 6ti osob výše není možné věrnostní kartu použít)

Sleva se nevztahuje na nákup cigaret a jiných tabákových výrobků, na nákup voucherů, nákup vstupenek na kulturní akce, nákup zákaznického kreditu (dobití karty), na položky v happy hours, na položky označené jako *akce*, na žádné jednorázové gasto akce (pouze na jídlo a nápoje ve stálém jídelním lístku),na nákup obalů na nápoje a jídlo. Sleva se nevztahuje na čepovaná piva a polední hotová jídla. Sleva se nevztahuje na alkohol v akci kde je součástí dárek. Slevu nelze uplatnit při hudebních ani jiných akcích v Tančírně nebo Kavárně. Ani v Kavárně či Tančírně při uzavřených akcích kdy zde není běžný provoz.Slevu dále není možné uplatnit při uzavřených skupinových akcích, firemních akcích ani při cateringových službách.Sleva neplatí na dětská jídla.Karta se vydává pouze na základě vyplnění *žádosti o zákaznickou kartu*. Cena vydání karty je 0,- Kč. Karta je vydávána pouze věrným zákazníkům naší restaurace z chotěbořska. Jeden zákazník = jedna karta. Při ztrátě karty doporučujeme její blokaci na tel. čísle 774900900 .Náhradní karta je vydána za 50,- Kč. Při předání karty je kontrolována totožnost držitele karty a správnost všech údajů.Zákazník zároveń souhlasí s poskytnutím emailové adresy, na kterou mu budeme zasílat informace o naší restauraci (pozvánky na akce, různé slevy a podobně...) Maximálně však 1x týdně. Tyto údaje neposkytneme třetí osobě.

Napište nám!

Byli jste s našimi službami spokojeni? Řekněte to ostatním! Pokud jste spokojeni nebyli, napište nám, ať se můžeme pro příště vyvarovat chyb a být ještě lepší! Máte-li cokoliv na srdci, využijte kontaktní formulář. Děkujeme.